Naše story
Na začátku byla agentura
Vše začalo když byl zakladatel AD-IN-ONE Vladimír Šolc majitelem a ředitelem reklamní agentury. Agentuře se dařilo, získavala nové klienty, nabírala nové zaměstnance a začala poznávat klasické výzvy, které s sebou růst firmy přináší. V té době Vladimír cítil potřebu řídit agenturu jiným způsobem než bylo tenkrát obvyklé. Po několika měsících neúspěšného hledání vhodného agenturního systému se Vladimír rozhodl položit základy vlastního systému, který by přesně odpovídal potřebám reklamní agentury. Vladimír, který si několik let užíval v kreativní práci a designu se tak částečně vrátil ke své původní profesi, informatice. Po více než roce intenzivního vývoje tak vznikla první verze agenturního systému, řešící správu zakázek, vykazování času, kontrolu externích nákladů a fakturaci klientům. Systém sloužil dobře, agentura nadále řízeně rostla, měla profitabilitu klientů pod kontrolou … a nikoliv náhodou si ji v roce 1999 vybrala skupina WPP jako vhodnou akvizici v ČR.
1999 - Na svět přichází AD-IN-ONE
V roce 1999 přišlo zásadní rozhodnutí - založit samostatnou společnost, která bude mít vývoj a prodej systému na starost a vyrazit se systémem na trh. Stalo se tak 3.3.1999. Začali jsme se třemi zaměstnanci, seznamem vhodných českých reklamních agentur, velkým elánem a touhou po dobrodružství (což v nás zůstalo do dnešního dne) ...
2003 - Pracujeme pro agentury
V roce 2003 již na českém trhu pracujeme pro více než deset agentur. Systém neustále vylepšujeme a rozšiřujeme o nové funkcionality - zejména ve finanční a reportingové oblasti.
2007 - Rozšiřujeme AD-IN-ONE o agenturní plánování kapacit
Pokračujeme v naší expanzi na českém trhu a pracujeme již pro více než 20 agentur. Souběžně s tím přicházíme s novými nápady na vylepšení systému, plánování kreativních zdrojů. Po několika plodných schůzkách s reprezentanty agentur vznikl modul Traffic management. Koncem roku přicházíme s jeho první verzí a od začátku se setkáváme s pozitivním přijetím zejména od Traffic managerů a lidí z vedení agentury. Plánování kapacit a vykazování času je díky tomuto nástroji jednoduché a plně pod kontrolou.
2010 - AD-IN-ONE se stává standardem
Rozhodli jsme se pro zásadní krok - prorazit v Evropě. Naši noví klienti v Polsku a na Slovensku nám dokázují, že systém je navržený tak, že se dá rychle nasadit a používat kdekoliv na světě. V tomto roce se AD-IN-ONE stává de-facto standardem v agenturách v České republice, Polsku a na Slovensku. Některé agentury začínají zveřejňovat ve svých náborových inzerátech větu "...znalost systému od AD-IN-ONE výhodou".
2014 - Pomáháme agenturám na 4 kontinentech
O 4 roky později již pracujeme pro agentury na čtyřech kontinentech - od Jižní Ameriky, přes Evropu a Afriku až po Asii. Aspirujeme na pozici globálního hráče ale specializovaného na velmi úzký a specifický trh a pokračujeme v realizaci naší vize - být užitečným pomocníkem pro jakoukoliv agenturu na světě, která chce svůj byznys řídit profesionálně. Systém oceňují agentury s přímým majitelem, stejně tak i pobočky nadnárodních agentur. Daří se nám předávat i naše know-how z fungování agentur a často se nám společně s agenturou daří skutečně zlepšovat její ekonomické výsledky.
2016 - Expandujeme a zpětná vazba je pro nás klíč k dalšímu růstu
V tomto roce pokračujeme v naší expanzi - získáváme nové klienty v Karibiku, v Evropě i v Asii. Chceme sebe i systém dále rozvíjet a proto máme s klienty dohodu, že každý projekt skončí oboustranou případovou studií. Obě strany to motivuje k jasné orientaci na výsledky a implementace systému již není nudným rutinním zavedením systému jak tomu v IT branži bývá, ale jedná se o podnětnou a užitečnou spolupráci a diskusi, která ve finále přináší požadovaný efekt - ekonomický růst.
2018 - Na svět přichází Teamogy
Po třech letech intenzivního vývoje uvádíme na trh kompletně nový systém a nazýváme ho Teamogy. Teamogy je nástupcem předchozího systému a mezi jeho hlavní přednosti patří uživatelská přívětivost a snadná nastavitelnost pro potřeby odlišných odvětví a specializací. Nejvýznamnější změnou je fakt, že systém je v cloudu - je jednoduše dostupný pro kohokoliv, onboarding je rychlý a snadný v řádu několika hodin. Firmám nevznikají žádné dodatečné náklady ani na hardware, ani na IT specialisty. Do Teamogy se promítají veškeré naše předchozí zkušenosti - vývojové i byznysové a my pevně věříme tomu, že Teamogy bude užitečným pomocníkem pro tisíce spokojených firem po celém světě.